Regulaminy pobytu w obiektach

Regulamin pobytu w obiekcie „Liliowe Turnie” - Kościelisko

  1. Wpłata zadatku jest równoznaczna z zawarciem umowy rezerwacyjnej, zablokowaniem terminu pobytu, a także akceptacją niniejszego regulaminu. Brak wpłaty w wyznaczonym terminie powoduje anulowanie rezerwacji. Wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
  2. Wcześniejszy wyjazd z różnych przyczyn, nie upoważnia Gości do żądania zwrotu pieniędzy za niewykorzystane dni rezerwacji. Dokonanie rezerwacji powoduje bowiem zablokowanie wynajmowanego pokoju / apartamentu, aż do ostatniego dnia pobytu, zgodnie z dokonaną rezerwacją.                                
  3. Doba hotelowa rozpoczyna się w dniu przyjazdu o godz.16:00, a kończy w dniu wyjazdu o godz. 11:00.
  4. Obowiązuje zakaz grillowania i palenia tytoniu w pomieszczeniach budynku, w tym także na balkonach.
  5. Korzystanie ze Spa dla Gości jest bezpłatne. Spa jest czynne od godziny: 17:00 do 21:00. Podczas korzystania z jacuzzi, wanny z hydromasażem i sauny nie spożywamy w tych miejscach żadnych posiłków, ani alkoholu. W jacuzzi mogą przebywać jednorazowo 4 osoby.
  6. Sauna jest włączana na życzenie Gości i podlega opłacie: 10,00 zł od osoby za ½ godziny. Należy ustalić przynajmniej 1 godzinę wcześniej z obsługą SPA, dokładną godzinę korzystania z Sauny (między godzinami: 17:00 a 21.00).
  7. Za bezpieczeństwo niepełnoletnich osób szczególnie w jacuzzi, basenie, saunie, placu zabaw, na schodach wewnętrznych i na terenie całego obiektu odpowiadają rodzice lub opiekunowie.
  8. Goście za dodatkową, uzgodnioną wcześniej z właścicielami kwotą, mogą zabierać ze sobą do wynajmowanego pokoju/apartamentu zwierzęta domowe (tylko małe psy lub koty).
  9. Goście są zobowiązani do segregacji śmieci wg niniejszych kategorii oraz załączonej instrukcji: a/ metal z plastikiem; b/ szkło; c/papier; d/zmieszane.
  10. Wystąpienie nagłych awarii (w tym: braku prądu, wody lub awarii urządzeń w SPA), nie wynikających z winy właściciela, nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń, w tym finansowych.
  11. Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w godzinach 22:00 do 6:00.
  12. Informujemy, że obiekt jest monitorowany na zewnątrz i w częściach wspólnych budynku (Spa i klatka schodowa).
  13. W przypadku drastycznego złamania regulaminu, zwłaszcza bardzo głośnej muzyki i bardzo głośnego zachowania się w czasie obowiązującej ciszy nocnej, Goście mogą być poproszeni o opuszczenie obiektu, bez możliwości zwrotu opłaty za niewykorzystany czas pobytu.
  14. Goście odpowiadają finansowo za sporządzone szkody. Wycenę szkód ustalają wspólnie: Właściciel i Goście.                                              
  15. Goście mogą także sami zgłaszać przypadki wulgarnego zachowania lub nietrzeźwości innych osób przebywających w budynku do Ochrony obiektu lub Policji. Numery telefonów są podane w częściach wspólnych obiektów.

BARDZO PROSIMY O WYROZUMIAŁOŚĆ NASZYCH GOŚCI - NINIEJSZY REGULAMIN CHRONI OSOBY WYPOCZYWAJĄCE W NASZYM OBIEKCIE, ALE TAKŻE WŁAŚCICIELI OBIEKTU.

ŻYCZYMY MIŁEGO POBYTU!!!!

Regulamin pobytu w obiekcie „Liliowe Turnie” - Zakopane

  1. Wpłata zadatku jest równoznaczna z zawarciem umowy rezerwacyjnej, zablokowaniem terminu pobytu, a także akceptacją niniejszego regulaminu. Brak wpłaty w wyznaczonym terminie powoduje anulowanie rezerwacji. Wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi.
  2. Wcześniejszy wyjazd, z różnych przyczyn, nie upoważnia Gości do żądania zwrotu pieniędzy za niewykorzystane dni rezerwacji. Dokonanie rezerwacji powoduje bowiem zablokowanie wynajmowanego apartamentu, aż do ostatniego dnia pobytu, zgodnie z dokonaną rezerwacją.                                
  3. Doba hotelowa rozpoczyna się w dniu przyjazdu o godz.16:00 a kończy w dniu wyjazdu o godz. 11:00.
  4. Każdy apartament na terenie obiektu ma wykupione 1 miejsce parkingowe.
  5. Goście parkują na okazanym przez Rezydentów miejscu parkingowym należącym do wynajętego apartamentu.
  6. W cenie wynajmu jest również korzystanie ze SPA w budynku przy ulicy Nowotarskiej 24. Spa jest czynne od godz. 14:00 do 22:00.
  7. Klucze do apartamentu wydają Rezydenci, którym należy okazać dokument tożsamości.
  8. Gości obowiązują zasady przestrzegania porządku publicznego, współżycia sąsiedzkiego. Organizowanie głośnych imprez, a także spotkań towarzyskich z osobami z zewnątrz, jak również pobyt osób ponad stan zgłoszony jest niedopuszczalne.
  9. Goście za dodatkową, uzgodnioną wcześniej z właścicielami kwotą, mogą zabierać ze sobą do wynajmowanego pokoju/apartamentu zwierzęta domowe (tylko małe psy lub koty).
  10. Wystąpienie nagłych awarii (w tym: braku prądu, wody lub awarii urządzeń w SPA), nie wynikających z winy właściciela, nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń, w tym finansowych.
  11. Prosimy o zachowanie ciszy nocnej w godzinach 22:00 do 6:00.
  12. Informujemy, że obiekt jest monitorowany na zewnątrz i w częściach wspólnych budynku (Spa, klatki schodowe, parking).
  13. W przypadku drastycznego złamania regulaminu, zwłaszcza bardzo głośnej muzyki i bardzo głośnego zachowania się w czasie obowiązującej ciszy nocnej, Goście mogą być poproszeni przez Ochronę o opuszczenie obiektu, bez możliwości zwrotu opłaty za niewykorzystany czas pobytu.
  14. Goście odpowiadają finansowo za sporządzone szkody. Wycenę szkód ustalają wspólnie: Rezydenci i Goście.     

                       BARDZO PROSIMY O WYROZUMIAŁOŚĆ NASZYCH GOŚCI - NINIEJSZY REGULAMIN CHRONI OSOBY WYPOCZYWAJĄCE W NASZYM OBIEKCIE, ALE TAKŻE WŁAŚCICIELI OBIEKTU.

ŻYCZYMY MIŁEGO POBYTU!!!!